OCU lembra a necesidade de seguir traballando para eliminar a publicidade do xogo

OCU lembra que segue en marcha a campaña “Non cha xogues”, na que solicita o apoio de todos os cidadáns para conseguir que se prohiba a publicidade de xogos de azar e online e apostas deportivas
Publicado por o día 01/11/2019 na sección de Social,OCU

OCU lembra a necesidade de seguir traballando para eliminar a publicidade do xogo

A Organización pide ademais que se limite a cociente de casas e salóns de xogo en cada barrio, establecendo un número máximo e garantindo unha distancia mínima de zonas e espazos máis vulnerables (colexios, zonas infantís, etc.), e que se establezan controis de acceso a estas salas.

A Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) lembra a necesidade de seguir traballando para limitar a publicidade de apostas e xogos de azar e online e o acceso dos menores ás salas de xogo e apostas.

A Organización de Consumidores puido comprobar mediante un estudo sobre o terreo que, a pesar de que a lei o prohibe expresamente, en moitos locais os menores poden entrar e xogar, e que, ademais, ao ser unha actividade dispoñible e accesible para eles, está cada vez máis normalizada.

Por este motivo, a Organización iniciou a campaña “Non cha xogues, contra a publicidade de apostas e xogos online”, na que pide:

Que se prohiba a publicidade do xogo e apostas, fóra da de Organización Nacional de Cegos Españois (ONCE) e a de Loterías e Apostas do Estado (SELAE).
Evítese que personaxes públicos ou referentes para nenos ou adolescentes publiciten este tipo de actividades.
Limítese a cociente de casas e salóns de xogo en cada barrio, establecendo un número máximo e garantindo unha distancia mínima de zonas e espazos máis vulnerables, (colexios, zonas infantís, etc.).
Establézanse controis de acceso ás salas de xogo ou apostas e, obviamente, garantir o seu cumprimento.
Realícense campañas de concienciación e información dirixidas tanto a nenos e adolescentes como a pais e profesores.
Desde a posta en marcha da campaña, OCU lanzou numerosas solicitudes aos distintos axentes implicados, entre eles, ao Defensor do Pobo Nacional e das Comunidades Autónomas co fin de eliminar a publicidade do xogo.

Desde entón:

O Defensor do Pobo dirixiu varias recomendacións ao Goberno, en concreto aos ministerio de Facenda e de Sanidade, Consumo e Benestar SocialO Goberno en funcións mostrou o seu interese por querer mellorar a regulación que existe actualmente sobre as comunicacións comerciais das actividades de xogo e xogo responsable
Diferentes medios de comunicación (Telemadrid, EiTB) comprometéronse a eliminar publicidade de apostas e xogo
Entidades como o Colexio de psicólogos pronunciáronse activamente sobre a gravidade do problema.
Tamén a policía tomou cartas no asunto e levou a cabo redadas.

OCU chama de novo a atención sobre a importancia de traballar entre todos para poñer coto a este grave problema: desenmascarar o que esconde o xogo e limitar a publicidade e o acceso dos menores ás apostas online