Orange tentou cobrar 800 euros a un usuario que cancelou unha portabilidad tras cambiarlle as condicións

Tras a reclamación de FACUA, a compañía devolveulle o diñeiro que cargou na súa conta. Empezou a enviarlle facturas a pesar de que nin sequera lle prestou os servizos ofertados.
Publicado por o día 28/02/2019 na sección de FACUA,Social,Telefonía

Orange tentou cobrar 800 euros a un usuario que cancelou unha portabilidad tras cambiarlle as condicións

Orange anulou varios cargos por un total de 819 euros que tentou cobrar a un socio de FACUA a pesar de que este cancelou a portabilidad coa empresa tras ser informado de que non lle ían a manter as condicións que lle ofreceron inicialmente. Durante dous meses, a compañía finxiu que o usuario non anulara o contrato, despois emitiulle unha factura polo importe do smartphone incluído na oferta a pesar de que o devolvía e tras aceptar a baixa da liña móbil seguiu pasándolle recibos pola fixa.
 
José Arnoldo Ibáñez, residente en Palma de Mallorca, decidiu subscribir en outubro de 2017 un contrato con Orange por un paquete de telecomunicacións móbiles e fixas cunhas condicións moi beneficiosas con respecto ás que mantiña naquel momento coa súa compañía e a compra a prazos dun teléfono móbil.
 
Pero só tres días despois de subscribir o contrato, Orange contactou a José para comunicarlle que non ía manterlle as condicións prometidas. O usuario podería entón pedir á compañía que lle mandase a gravación contractual na que lle informaban das condicións orixinais e esixir o cumprimento das mesmas, tal e como establece a lexislación do sector, pero optou por darse de baixa.
 
Así, José pediu a cancelación da portabilidad da súa liña, ao que tiña dereito porque a operadora incumprira o contrato ao cambiarlle as condicións. Mesmo de non existir esta modificación, a normativa permitíalle desistir do mesmo por atoparse dentro do prazo de catorce días naturais. Así, iniciou unha nova portabilidad con outra operadora e procedeu a devolver o términal móbil, que xa recibira, nun establecemento de Orange.
 

Cargos irregulares e ameazas

 
Con todo, a compañía cobroulle dúas facturas durante os meses de outubro e novembro de 2017, por un total de 133 euros, a pesar de que o contrato xa fora cancelado. Posteriormente, en decembro do mesmo ano, envíolle unha nova facturación de 475,79 euros pola compra do términal móbil que José devolvera e ata febreiro de 2018 seguiu mandándolle facturas polo servizo de telefonía fixa, 209,89 euros en total. Durante todo este tempo, ademais, José empezou a recibir chamadas con requirimentos insistentes de pago e advertencias de levalo a xuízo se non abonaba a suposta débeda.
 
Ante as ameazas e á insistencia de Orange en cobrarlle polo dispositivo devolto e por unha liña que nunca estivera activa, José decidiu acudir a FACUA para que lle axudase a reclamar á compañía.
 

FACUA reclamou que anulase as facturas e devolvéselle o diñeiro

 
O equipo xurídico da asociación dirixiuse a Orange para solicitarlle que anulase todos os cargos pendentes, xa que a compañía seguía tentando cobrarlle distintas facturas a pesar de que o usuario cancelara a portabilidad. Instou tamén á compañía para devolverlle todas as cantidades que José tivese que abonar.
 
Finalmente, Orange procedeu a anular todos os importes que estaban pendentes de cargo, 475,79 e 209,89 euros respectivamente, e a devolver os 133 euros que xa cobrara polas facturas de outubro e novembro de 2017. “Estou moi agradecido a FACUA. A xestión foi rápida e puiden poñer fin a isto. Recomendo á xente que se asocie”, comenta o usuario.