A Organización de Consumidores e Usuarios, OCU, saca unha guía baixo o nome de “Non na miña porta”

Farto de visitas indeseadas de falsos comerciais ao teu domicilio? Non te deixes enredar nin fagas caso ás súas boas palabras: OCU, co apoio de AECOSAN, pon á túa disposición unha Guía Práctica que che axudará a saber como actuar para evitar que esas visitas inesperadas vulneren os teus dereitos.
Publicado por o día 16/12/2017 na sección de Eventos

A Organización de Consumidores e Usuarios, OCU, saca unha guía baixo o nome de “Non na miña porta”

Farto de visitas indeseadas de falsos comerciais ao teu domicilio? Non te deixes enredar nin fagas caso ás súas boas palabras: OCU, co apoio de AECOSAN, pon á túa disposición unha Guía Práctica que che axudará a saber como actuar para evitar que esas visitas inesperadas vulneren os teus dereitos.

Cando compramos un produto ou contratamos un servizo fóra de establecementos comerciais (ou sexa, por teléfono, a través de Internet ou en nosa propia casa) os consumidores contamos cunha regulación especial que protexe os nosos dereitos. Así, hai un prazo de 14 días para exercer o dereito á desistencia, é dicir, para cambiar de opinión. Con todo, os comerciais que cada vez con máis frecuencia acoden aos nosos domicilios para tratar de captarnos como clientes (é algo moi habitual en empresas de subministracións), non sempre informan debidamente o consumidor dos seus dereitos, pero se se empelan a fondo con boas palabras e medias verdades.

OCU e AECOSAN dispóñense a acabar con isto. Por iso danche a información que necesitas para defenderche recollida nunha Mini Guía práctica.

Descarga aquí a guía