Os centros de Secundaria deber√°n ofertar a materia de Historia da Filosof√≠a en 2¬ļ de Bacharelato para todos os alumnos

O conselleiro de Educaci√≥n explicou hoxe no Parlamento de Galicia que o seu departamento non pode cambiar a natureza da materia, pero que establecer√° a s√ļa oferta obrigatoria
Publicado por o d√≠a 08/02/2018 na sección de Educaci√≥n

Os centros de Secundaria deber√°n ofertar a materia de Historia da Filosof√≠a en 2¬ļ de Bacharelato para todos os alumnos

O conselleiro de Cultura, Educaci√≥n e Ordenaci√≥n Universitaria, Rom√°n Rodr√≠guez, explicou hoxe no Parlamento de Galicia que o seu departamento est√° xa a traballar para dar cumprimento, no √°mbito das s√ļas competencias, ao mandato da C√°mara galega respecto da materia de Historia da Filosof√≠a. Neste sentido, explicou que a Xunta non pode mudar a natureza desta materia e que, mesmo o Goberno central, non poder√≠a modificar o car√°cter da mesma ‚Äďfixado mediante lei org√°nica- a trav√©s dun decreto.

Polo tanto, a Conseller√≠a establecer√°, a trav√©s dunha orde ou dunha instruci√≥n, que a materia de Filosof√≠a que se imparte en 1¬ļ de bacharelato siga a ser troncal obrigatoria, con 3 horas. No caso da materia Historia da Filosof√≠a, seguir√° a impartirse en 2¬ļ de bacharelato como troncal de opci√≥n e ser√° obrigatoria 4 horas) para o alumnado da modalidade de Humanidades e Ciencias Sociais. No caso do alumnado que curse outras das modalidades de bacharelato, os centros educativos teranlles que ofertar de xeito obrigatorio esta materia para que podan escoller esta materia de 2¬ļ como espec√≠fica.

A intención do departamento educativo da Xunta de Galicia é publicar a normativa correspondente ao longo do presente trimestre, para que estea en vigor o vindeiro curso, e de xeito que os centros se poidan organizar con tempo suficiente.

Rom√°n Rodr√≠guez explicou tam√©n que o seu departamento comunicara ao Ministerio do ramo o consenso acadado no Parlamento de Galicia respecto da necesidade de propiciar, nos traballos do denominado Pacto educativo, un debate en profundidade sobre a situaci√≥n da Filosof√≠a no sistema educativo e a necesidade da s√ļa pervivencia.