Os consumidores queren máis: crecen as compras tanto en tendas físicas como en todos os soportes dixitais

Crece, ata o 48%, a porcentaxe dos consumidores españois que fan as súas compras en establecementos físicos, polo menos, unha vez á semana, pero tamén aumentan, ata o 30%, os que fan as súas compras online, coa mesma frecuencia.
Por o 07/04/2019 | Sección: Economía,Hogar
Os consumidores queren máis: crecen as compras tanto en tendas físicas como en todos os soportes dixitais
Se hai uns anos o debate do consumo librábase entre as tendas físicas e as compras online, na actualidade, xa ninguén dubida de que os consumidores o queren todo e buscan unha experiencia completa que abarque os establecementos físicos e todos os dispositivos e medios dixitais dispoñibles – smartphones, computadores, tabletas, wearables… -. Así se desprende do informe Consumer Insights Survey 2019, elaborado por PwC a partir da opinión de 21.48ou consumidores en 27 países -1.000 en España-.
 

O estudo revela que cada vez máis persoas fan as súas compras en tendas físicas. En España, por exemplo, a porcentaxe dos consumidores que acoden a estes establecementos, polo menos unha vez á semana, creceu do 40% ao 48% no últimos catro anos. Pero é que, desde 2016, tamén aumentaron, do 19% ao 30%, aqueles fan as súas compras, coa mesma frecuencia, polas canles dixitais e, actualmente, só o 4% dos enquisados españois di non comprar habitualmente online.

Os datos do informe mostran un crecemento do uso de practicamente todos os medios de compra dixitais. Os consumidores españois séguense decantando polo computador -o 25% utilízao para facer as súas compras, polo menos unha vez á semana-, por diante dos teléfonos intelixentes -que, aínda que crecen significativamente, úsanos o 20% dos enquisados- e das tabletas -14%-.

Os datos da enquisa, nos 27 países participantes no estudo, mostran que a demanda, por parte dos consumidores dunha experiencia de compra que integre de forma natural as canles físicas e dixitais é xeneralizada. Desde 2016, os consumidores mundiais que aseguran facer as súas compras en tendas físicas, polo menos, unha vez á semana, creceron do 40% ao 49%. Pero, ao mesmo tempo, obsérvase un crecemento de todas as canles dixitais, especialmente do smartphone.

Por primeira vez, os consumidores de todo o mundo que compran, polo menos, unha vez a lle semana, polos seus teléfonos intelixentes (24%) supera, aos que o fan a través do computador (23%). Ademais, entre os novos hábitos de compra, empezan a asomar a cabeza as realizadas a través dos asistentes de voz. O 9% das persoas entrevistadas en todo o mundo xa utilizan estes dispositivos para facer as súas compras, polo menos, unha vez á semana, e o 17%, o menos, unha vez ao mes.

 

Hoteis, avións, roupa e libros

O Global Consumer Insights 2019 constata o peso das reservas de hoteis e aloxamentos e da adquisición de billetes de avión e de tren nas compras online. O 46% dos enquisados, tanto en España como no mundo, asegura que a compra deste tipo de servizos efectúana exclusivamente ou case exclusivamente a través de medios dixitais.

O estudo mostra que os produtos preferidos polos consumidores españois para adquirir online son a roupa -os 41% españois compra así a metade ou máis da metade das súas compras-, seguido dos libros, a música, as películas e os vídeojuegos (40%) e dos computadores e artigos electrónicos (27%).

A metade dos máis de 21.000 consumidores entrevistados no informe esperan comprar produtos alimenticios a través de Internet en 2019. No caso dos consumidores españois, esta porcentaxe sitúase no 46%. No sector de alimentación, a posibilidade de ver e tocar os produtos é, de lonxe, o principal motivo que leva aos consumidores á tenda física: así o asegura máis do 60% dos entrevistados, tanto en España como no mundo.

O chamados micro traslados ás tendas de alimentación -aqueles en o que o consumidor está menos de cinco minutos no establecemento físico-, convertéronse en algo cada vez máis habitual nos nosos hábitos de consumo. O 64% dos consumidores españois realiza este tipo de compra: o 47%, entre dous e tres veces por semana; o 22%, diariamente, e o 5% máis dunha vez ao día. Esta clase de consumo é máis propenso a pagar prezos máis altos e a utilizar o móbil como medio de pago.

O estudo mostra a importancia das compras sustentables, que van gañando peso entre os consumidores de todo o mundo, tamén no noso país. Por exemplo, o 41% dos 21.000 consumidores enquisados recoñece evitar o uso do plástico nas súas compras, o 37% prefire comprar aqueles produtos con menos packaging e o 37% elixe aqueles produtos cun envoltorio medioambientalmente máis sustentable. Esta sensibilidade é especialmente evidente no sector da alimentación, onde o 65% dos consumidores, tanto en España como no mundo, decláranse dispostos a pagar un prezo premium por artigos producidos localmente e, máis dun 50%, por comida orgánica.

As redes sociais importan

As redes sociais seguen sendo unha fonte de influencia importante á hora de desencadear as compras dos consumidores. O 37% dos españois entrevistados recoñece comprar produtos a partir das recomendacións de terceiros e, un 32%, a partir de promocións compartidas por terceiros nas súas contas en social media. Con todo, a influencia, das redes sociais non é homoxénea para todos os produtos. Os consumidores españois aseguran que son moi relevantes na decisión de compra de roupa (51%), tecnoloxía (51%) e viaxes (42%). E, menos, no ámbito da beleza (18%) e a saúde (21%).

 

Comentar noticia

Your email address will not be published.