EquoPiratas presenta proxecto Senda Verde dende Vigo (Urzaiz) – Chapela

Publicado por o día 15/05/2015 na sección de EQUO,EquoPiratas,Piratas de Galicia,Vigo,Vigo en común

EquoPiratas presenta proxecto Senda Verde dende Vigo (Urzaiz) – Chapela

A coalición EQUOPiratas Vigo aposta, como un dos seus principais proxectos, desenvolver en colaboración con ADIF un proxecto de construción dunha vía verde polo percorrido da antiga vía do tren de discorre entre a antiga estación de Chapela e a nova estación do AVE no centro de Vigo.

Creemos que esta e unha oportunidade inmellorable para facer as cousa pensando no benestar social e mediambiental, e que o proxecto deba ser presentado e votado nas diferentes asociación de veciños dos barrios que este traxecto percorre, para coñecer de primeira man cales son as súas preferencias e modificacións.

O proxecto que presentamos tratase dunha real via verde con prohibición de paso de vehículos a motor, soamente deberíase permitir o paso de vehículos de emerxencia sanitaria e de mantemento, e que intenta recuperar este espazo para a mobilidade individual tanto en bicicleta como a pé e incorporar instalacións que permitan o uso deportivo destes espazos, así como o aumento das zonas verdes de lecer neses barrios, tan carente de este tipo de espazos, lembremos que travesía de Vigo non posúe ningún espazo verde para disfrute e relax dos seus veciños.

Asistiamos con incredulidade como o concello anunciaba no seu Plan de mobilidade sostible a necesidade de incorporar nesta vía un carril bus, algo que dende o noso punto de vista pode votar por terra toda a seguridade e tranquilidade dunha senda que debe ser integrada na cidade para que se devolva unha infraestrutura amigable aos veciños que sufriron durante anos a molestias dos pasos do tren.

No proxecto que presentamos esta vía incluiría un carril bici en ambos sentidos de 1 mtrs cada carril, unha pistas a ambos lados de terra compactada, que permitiría o uso como pista de running e paseo peonil con areas de descanso e árbores de sombra para o uso dos residentes a senda. Ademais pensamos que é necesario integrar os terreos abandoados e en desuso que rodean a senda para incorporalos a ela coma zonas verdes arboradas.

Pensamos que é o momento de enmendar o pésimo deseño da cidade que soamente se desenrolou pensando na mobilidade en automóbil esquecéndose de que as cidades se deben as persoas que en elas habitan no nos vehículos que circulan polas súas rúas. Estas zonas amigables aportan tranquilidade seguridade e esparcemento para todos os barrios colindantes a infraestrutura.

Ademais buscase outro obxectivo que é o de eliminar a barreira física que historicamente representou a antiga vía do tren par poder interconectar areas que ata o de agora mantéñense divididas por esta infraestrutura.

PRINCIPAIS OBXECTIVOS:

– Reutilización dunha infraestrutura abandoada e a súa transformación nun espazo de uso publico.

– Favorecer e facilitar o transporte en bicicleta cambiando o modelo actual de mobilidade en vehículos de motor.

– Interconectar areas e barrios da cidade que ata o de agora permanecen fisicamente divididos.

– Poñer en valor e reactivar os negocios de hostalería e o comercio situado ao carón da antiga vía.

– Poñer en funcionamento un servizo de aluger de bicicletas asociado a esta vía verde.

– Creación de unha gran zoa verde de esparcemento para uso e disfrute de todos os veciños de Vigo e Redondela.

– Recuperar unha instalación en desuso e con indicios de abandono, co prexuízo e custo os actuais administradores.

– Reutilización de case todos os materiais existente nesta infraestrutura, abaratando o custo final do proxecto.

– Comezar a realizar proxectos conxuntos polo ben común na nosa mancomunidade deixando a un lado as loitas de poder partidistas e pensando no deseño integral da cidade.

Datos Técnicos:

Distancia. Aproximadamente 4 kilómetros

Pendente. Inexistente ou menor do 3 %

Area de posibles usuarios:

– Chapela case todo a parroquia xa que a vía a atravesa. Cara o centro de Vigo.

– Teis. Na sua totalidade.

– Travesia de Vigo e Sanjurjo Badia.

– Zoa Centro. De toda a cidadanía do centro, circulación cara os barrios exteriores

PRENSA EQUOPIRATAS VIGO