Revenda: Tras a denuncia de FACUA, Cataluña abre expediente sancionador a unha filial de Ticketmaster

Horas despois de saír á venda, a web da plataforma anunciaba que as entradas estaban esgotadas e ofertábaas por ata o triplo do seu prezo orixinal.
Por o 13/05/2019 | Sección: FACUA,Social
Revenda: Tras a denuncia de FACUA, Cataluña abre expediente sancionador a unha filial de Ticketmaster
Tras a denuncia presentada por FACUA-Consumidores en Acción en novembro de 2016, a Axencia Catalá de Consumo incoou expediente sancionador a unha filial de Ticketmaster por dedicarse á revenda de entradas de espectáculos. Durante anos, a plataforma propiedade do grupo multinacional Live Nation Entertainment desenvolveu este negocio paralelo a pesar de que está prohibido expresamente pola lexislación das comunidades autónomas onde tiñan lugar os eventos.
 
En repetidas ocasións, o día que Ticketmaster sacaba á venda as entradas de concertos con gran demanda de público, a súa plataforma web fallaba durante horas para, inmediatamente despois, indicar que xa se venderon todas e convidar a adquirilas en revenda a través da súa filial Seatwave. Chegou un momento en que a empresa nin sequera instaba a visitar outra web, senón que as ofertas de Seatwave, que chegaban a triplicar os prezos oficiais, aparecían directamente na páxina de Ticketmaster.
 

Atraso desproporcionado

 
FACUA lamenta o desproporcionado atraso na tramitación da súa denuncia por parte do organismo da Generalitat, que tardou case dous anos e medio en comunicarlle a súa decisión de abrir expediente sancionador a Seatwave España SL. Esta marca deixou de operar en agosto de 2018 tras verse envolta en numerosas polémicas e denuncias. Así o anunciou Ticketmaster a través dun comunicado de prensa a nivel internacional no que asegurou que en 2019 lanzaría outra plataforma na que os usuarios poderían comprar ou vender entradas pero “ao prezo orixinal ou menor”.
 
“Oímos as vosas peticións e escoitámosvos: as webs de mercado secundario (revenda) xa non vos convencen e sabemos que estades cansados de ver como outras persoas compran entradas só para vendelas e obter un beneficio económico”, asegurou Ticketmaster no seu comunicado. O texto obviaba que quen máis se había lucrado coas revendas era a propia empresa, que viña aplicando elevadas comisións tanto a compradores como a vendedores.
 

Multas de Protección de Datos e Cataluña

 
Como consecuencia doutra das denuncias presentadas por FACUA, o Instituto Municipal de Consumo de Madrid tentou inspeccionar a Seatwave España SL e comprobou que a empresa abandonara tres anos atrás a oficina da capital que figuraba na súa web como domicilio da sociedade. #Ante isto, denunciou os feitos #ante a Axencia Española de Protección de Datos ( AEPD). O organismo comprobou que tampouco era real o outro domicilio en España que aparecía na web, unha suposta sede en Barcelona.
 
A AEPD abriu un expediente sancionador a Seatwave España SL por unha infracción leve da Lei Orgánica de Protección de Datos de Carácter Persoal. En xaneiro de 2018, a empresa acabou pagando unha pequena multa de 1.200 euros.
 
En 2016, Ticketmaster foi multada pola Axencia Catala do Consumo tras outra denuncia de FACUA. A autoridade de consumo de Cataluña decidiu que publicitar un macroconcerto de The Rolling Stones a prezos inferiores aos reais só supoñía unha infracción “leve” que merecía unha multa de non máis de 10.000 euros, unha ínfima parte do diñeiro ingresado fraudulentamente pola empresa con estas prácticas. Dous anos atrás, a banda británica había actuado #ante 54.000 persoas en Madrid, no estadio Santiago Bernabeu. A empresa anunciara as entradas ocultando que os prezos ofertados veríanse inflados con entre 6 e 25 euros mediante unha recarga que denominaba “gastos de distribución”.
 

Comentar noticia

Your email address will not be published.