Twitter anunciou que a partir do 22 de novembro deixará de aceptar publicidade política en todo o mundo

“Cremos que o alcance dunha mensaxe política debe gañarse, non comprarse”, explicou o presidente executivo da compañía nun fío publicado na rede social
Publicado por o día 03/11/2019 na sección de Internet,Política

Twitter anunciou que a partir do 22 de novembro deixará de aceptar publicidade política en todo o mundo

Twitter informou o mércores que non aceptará máis publicidade política na súa plataforma a nivel mundial, en resposta ás crecentes críticas sobre campañas de desinformación dos políticos nas redes sociais. A medida será implementada a partir do próximo 22 de novembro, un ano antes das eleccións en Estados Unidos.

O presidente executivo da compañía, Jack Dorsey, dixo nun tweet que tomou a decisión para evitar potenciais problemas derivados da mensaxería automática, a aprendizaxe profunda feito por robots, a información enganosa e as deepfakes -técnica de intelixencia artificial que permite editar vídeos falsos de persoas que aparentemente son reais-.

“Cremos que o alcance dunha mensaxe política debe gañarse, non comprarse”, explicou Dorsey nun fío de tuits, no que anunciou a medida e o seu alcance. A prohibición afecta unicamente a contidos de pago, é dicir, aos espazos publicitarios que campañas políticas ou particulares podían comprar ata o de agora para promocionar as súas mensaxes, pero en ningún caso limita o que os usuarios poden dicir na plataforma.

“Aínda que a publicidade na internet é incriblemente poderosa e moi efectiva para os anunciantes comerciais, ese poder conleva riscos significativos no caso da política, onde pode usarse para influír en eleccións e afectar así a vida de millóns de persoas”, continuou o presidente executivo.

Ao seu xuízo, as campañas deberían lograr notoriedade na rede social mediante retuits e novos seguidores, o que implicaría que as súas mensaxes logran tracción entre os usuarios, pero non pagando diñeiro para chegar a máis xente.

Dorsey aclarou que a nova política, cuxos detalles serán develados o mes próximo, prohibirá tanto os avisos sobre temas políticos como de candidatos.

A decisión de Twitter supón un cambio radical respecto a o seu comportamento na pasada campaña electoral de EEUU en 2016, cando animaba precisamente ás candidaturas para comprar espazo na plataforma e foi usada por parte de piratas informáticos rusos para tratar de influír no resultado electoral, o que lle valeu fortes críticas.

A medida chega nun momento no que Facebook e o seu creador, Mark Zuckerberg, atópanse baixo presión debido á reticencia da empresa para verificar o contido dos anuncios políticos co fin de evitar a difusión de noticias falsas e mensaxes de odio.

A semana pasada, nunha audiencia ante a Comisión de Servizos Financeiros do Congreso de EEUU, Zuckerberg foi arrinconado pola representante demócrata Alexandria Ocassio Cortez quen o interpelou por eximir á publicidade política da verificación de datos.

Ademais, a principios de outubro, cando o aspirante presidencial demócrata e ex vicepresidente de EEUU Joe Biden pediu a Facebook que retirase un anuncio contrario a el con contidos que considerou falsos e que foi pagado pola campaña para a reelección do presidente Donald Trump.

A resposta de Facebook, feita pública nunha carta, foi que por respecto á liberdade de expresión, a de prensa e ao proceso democrático, a compañía non ía contrastar con verificadores profesionais as palabras ou anuncios dos políticos na rede social.

No seu fío deste mércores en Twitter, Dorsey tamén fixo unha referencia velada á polémica, ao indicar que non sería crible pola súa banda dicir: “Estamos a traballar duro para que a xente non disemine información falsa, pero se alguén nos paga para que forcemos á xente para ver o seu anuncio político… bo, entón poden dicir o que queiran”.

Con información de AFP e EFE

Comentar noticia

Your email address will not be published.