Uber multiplica por tres as perdas

As restricións á mobilidade e as ordes de distanciamento social en gran parte do mundo tiveron un efecto directo sobre a compañía.
Publicado por o día 09/05/2020 na sección de Coronavirus,Empresas

Uber multiplica por tres as perdas

A multinacional estadounidense de vehículos compartidos Uber anunciou este xoves unhas perdas de 2.946 millóns de dólares entre xaneiro e marzo, coincidindo co inicio da pandemia mundial de COVID-19, uns números vermellos tres veces maiores que os 1.016 millóns que perdeu no mesmo período do ano pasado.

Pese ao incremento das perdas, a compañía con sede en San Francisco (California, EE. UU.) viu durante o pasados tres meses como aumentaba a súa facturación interanual, que pasaba dos 3.099 millóns de dólares ingresados a principios de 2019 aos 3.543 millóns actuais.

A aparente discrepancia entre os ingresos e os beneficios explícase polos custos extraordinarios que o COVID-19 supuxo para a empresa no principio do ano, e que, aínda que non se viu reflectido nas contas presentadas este xoves, tamén a levaron a anunciar o despedimento de 3.700 empregados, ao redor dun 14 % do seu persoal.

Entre xaneiro e marzo, os accionistas de Uber perderon 1,70 dólares por título, fronte ás perdas de 2,23 dólares de marzo pasado. As restricións á mobilidade e as ordes de distanciamento social decretadas en gran parte do mundo para facer fronte á pandemia tiveron un efecto directo sobre o principal negocio de Uber, o transporte de persoas, que durante o pasados tres meses ingresou un 5 % menos que no mesmo período do exercicio anterior.

Con todo, os mesmos motivos que fixeron caer o transporte de persoas, dispararon os outros dous segmentos de negocio da compañía, a entrega de comida a domicilio (Uber Eats) e a de paquetería (Uber Freight), que subiron un 52 e un 55% interanual respectivamente.

Uber ten na actualidade 103 millóns de usuarios mensuais activos en todo o mundo, un 11 % máis que os que tiña en marzo de 2019 e, pese ao COVID-19, realizou entre xaneiro e marzo 1,658 millóns de viaxes, un 7 % máis, algo que se explica polo crecemento experimentado en xaneiro e febreiro, antes de que a pandemia fose declarada en Occidente.

“Aínda que a pandemia golpeou con forza o noso negocio de transporte, tomamos accións rápidas para preservar a forza da nosa folla de balance, destinar recursos adicionais a Uber Eats e prepararnos para o escenario de recuperación”, apuntou ao anunciar as contas o conselleiro delegado da firma, Dara Khosrowshahi.

A pesar de todo, os malos resultados de Uber non desanimaron aos investidores en Wall Street, e as accións da compañía subían un 9,15% ata os 34,17 dólares por título nas operacións electrónicas posteriores ao peche dos mercados neoiorquinos.

EFE

Comentar noticia

Your email address will not be published.