Unha web que usa o logo da Comisión Europea cobra 59 euros por renovar a tarxeta sanitaria

FACUA denunciou as irregularidades. Ata hai uns días, a páxina estaba a nome da empresa Servione Servizos Xerais SL. Agora aparece como propiedade de Momentum Euroconsulting SL.
Por o 14/04/2019 | Sección: FACUA,Social
Unha web que usa o logo da Comisión Europea cobra 59 euros por renovar a tarxeta sanitaria
FACUA-Consumidores en Acción alerta dunha web que usa o logotipo da Comisión Europea e cobra 59 euros por xestionar a renovación da tarxeta sanitaria. Ademais do logo, a páxina usa cores -azul e amarelo- e botóns similares aos empregados na páxina oficial da Comisión, o que pode inducir a erro aos usuarios e provocar que paguen por un servizo gratuíto se se solicita a través das administracións públicas dos Estados membros.
 
FACUA denunciou os feitos ante a Dirección Xeral de Comercio e Consumo da Comunidad de Madrid. Ata hai uns días, o aviso legal da web tarjetasanitariaeuropeaonline. com indicaba que era propiedade da empresa Servione Servizos Xerais SL. Agora aparece outra sociedade, Momentum Euroconsulting SL, que como a anterior está domiciliada na localidade madrileña de Alcobendas. Outro dos dominios utilizados é tsetarjetasanitariaeuropea.online.
 
Na páxina de inicio da web, só se aclara que pertence a unha empresa privada nun parágrafo colocado ao final, cun tamaño de letra substancialmente menor ao do resto e nunha posición que non garante que o usuario acceda a esta información antes de solicitar a renovación da tarxeta sanitaria europea.
 

Publicidade enganosa

 
FACUA lembra que no seu artigo 7, relativo aos “actos de engano”, a Lei 3/1991, do 10 de xaneiro, de Competencia Desleal establece que se consideran desleais, entre outras prácticas, calquera que “sexa susceptible de inducir a erro ás persoas ás que se dirixe ou alcanza” sobre cuestións como a “natureza”, “características” e “as vantaxes realmente ofrecidas”.
 
Ademais, no seu artigo 6, dedicado aos “actos de confusión”, a citada lei expón que “se considera desleal todo comportamento que resulte idóneo para crear confusión coa actividade, as prestacións ou o establecemento alleos. O risco de asociación por parte dos consumidores respecto da procedencia da prestación é suficiente para fundamentar a deslealdade dunha práctica”. Pola súa banda, a Lei 34/1988, do 11 de novembro, Xeneral de Publicidade, indica no seu artigo 3 que as prácticas de publicidade enganosa “terán o carácter de actos de competencia desleal”.

Comentar noticia

Your email address will not be published.