A Unidade de Atenci贸n a Centros de Educaci贸n non atende as chamadas telef贸nicas

Segundo indicaron 谩 CIG-Ensino centros educativos fano por instruci贸ns da propia consellar铆a
Publicado por o d铆a 07/07/2017 na sección de CIG,Educaci贸n,Sindicatos

A Unidade de Atenci贸n a Centros de Educaci贸n non atende as chamadas telef贸nicas

A Unidade de Atenci贸n a Centros (UAC) da consellar铆a de Educaci贸n non atendeu, durante os 煤ltimos d铆as de xu帽o, as chamadas que se realizaban desde as direcci贸ns dos centros. Segundo indicaron de diversos centros, pasados estes d铆as e unha vez establecida comunicaci贸n co persoal da UAC, comentaron que ti帽an orde de non atender as chamadas dos centros por estar en m铆nimos de persoal e estar a realizar outras funci贸ns.

A CIG-Ensino explica que a finais de cada curso, nos centros educativos, os tr谩mites administrativos con prazos fixados de entrega de documentaci贸n multipl铆canse: actas de avaliaci贸n, env铆o de documentaci贸n variada en soporte electr贸nico (Plambe, Club de Lectura, Normalizaci贸n,鈥).

Calquera m铆nima incidencia como falta de conexi贸n a internet ou fallos t茅cnicos no XADE, xera enormes complicaci贸ns aos equipos directivos e ao profesorado en xeral. M谩is a铆nda se o servizo de atenci贸n que presta a Consellar铆a non funciona como tal.

Para a CIG-Ensino 鈥渘on 茅 admisible que a consellar铆a non preste un servizo fundamental como este por falta de persoal e mesmo dando instruci贸ns de non atender telefonicamente as chamadas鈥.

Por iso demanda da Consellar铆a que dote 谩 UAC do persoal necesario para atender de forma correcta aos centros en todo momento.