Vodafone, a compañía de telecos que peor trata aos usuarios segundo o 46% dos enquisados por FACUA

Máis de 11.000 consumidores participaron nunha sondaxe realizada pola asociación a través da súa conta de Twitter.
Publicado por o día 25/06/2019 na sección de FACUA,Social,Telefonía

Vodafone, a compañía de  telecos que peor trata aos usuarios segundo o 46% dos enquisados por FACUA

Vodafone é a compañía de telecomunicacións que peor trata aos usuarios segundo o 46% dos enquisados por FACUA-Consumidores en Acción.
 
Máis de 11.000 consumidores participaron na sondaxe, realizado pola asociación a través da súa conta de Twitter (@ facua), a segunda con maior número de seguidores dentro do movemento de consumidores a nivel mundial -tras a da estadounidense Consumer Reports-.
 
Case a metade dos participantes elixiu a Vodafone en resposta á pregunta “que teleco tratouvos peor?”. Na sondaxe dábase a elixir entre os catro principais grupos de telecomunicacións que operan en España. Movistar quedou en segundo lugar, co 28% dos votos. Orange -tamén propietaria de Jazztel- obtivo o 20%. En cuarto lugar, o grupo que integra a MásMóvil, Yoigo e Pepephone, co 6% das votacións.
 

Todo tipo de irregularidades

 
Nos centos de comentarios ao tuit onde se lanzaba a sondaxe, os usuarios denuncian todo tipo de irregularidades por parte de Vodafone e do conxunto de empresas de telecomunicacións. FACUA critica que no sector séguese producindo unha longa lista de fraudes #ante a pasividade do Goberno e as autoridades de protección ao consumidor das comunidades autónomas. As multas polas irregularidades das compañías son escasas, de moi reducida contía e na inmensa maioría de ocasións son silenciadas polas administracións.
 
FACUA advirte de que xunto a subidas de tarifas fraudulentas por non respectar compromisos publicitarios ou cláusulas de permanencia, no sector das telecomunicacións destacan as denuncias por incumprimentos de ofertas comerciais, envíos de facturas despois de que os usuarios solicitasen a baixa ou ameazas con penalizacións abusivas por anular contratos antes de finalizar os compromisos de permanencia. O spam telefónico, a esixencia do pago de débedas inexistentes ou infladas, a inclusión ilícita en rexistros de morosos, a cobranza de chamadas non realizadas ou o alta en servizos de mensaxes non solicitadas ou publicitados de forma fraudulenta son outras das queixas expostas polos consumidores.
 
Vodafone foi tamén a teleco con máis denuncias dos consumidores en FACUA durante o ano pasado. Dentro do sector das telecomunicacións, acaparou case a metade das queixas.
 
Comparadas as reclamacións contra os catro principais grupos de telecomunicacións que operan en España, Vodafone foi obxecto do 48,3%, case catro puntos por encima das do ano anterior (44,6%). Seguiulle France Telecom, co 28,8% (fronte ao 31,0% de 2017), repartidas case a partes iguais entre as súas marcas Orange (13,6%) e Jazztel (15,2%).
 
Movistar, o primeiro operador en número de clientes, foi o terceiro en porcentaxe de reclamacións. Contra a multinacional española dirixíronse o 13,1%, máis de cinco puntos por baixo que un ano atrás (cando representaron o 18,4%).
 
O cuarto grupo de telecomunicacións, integrado por MásMóvil, Yoigo e Pepephone, acumulou o 8,8% das denuncias, case tres puntos máis que en 2017 (6,1%). Así, o 4,2% foron para Yoigo, o 4,1% para MásMóvil e o 0,5% para Pepephone.
 

A Peor Empresa do Ano

 
Así mesmo, Vodafone foi elixida A Peor Empresa do Ano polos consumidores na 10ª edición dos premios que convoca FACUA. A teleco recibiu o 36% dos 8.447 votos rexistrados nunha convocatoria na que estaban tamén nomeadas BBVA, Ryanair e a gañadora do ano pasado, Endesa, que nesta ocasión foi a segunda máis votada, co 30%.
 
É o primeiro ano que Vodafone recibe este galardón e o sétimo no que estaba nomeada. Trátase dun evento que desde 2010 FACUA lanza cada ano para censurar os graves abusos que se producen no mercado e promover prácticas máis responsables nas relacións entre as empresas, os usuarios e as organizacións que representan os seus intereses. Ata a data, a empresa que recibiu en máis ocasións o premio foi Movistar, nada menos que cinco veces: foi elixida nas dúas anteriores edicións e nas tres primeiras.

Comentar noticia

Your email address will not be published.