WhatsApp anunciou que se reduciron nun 70% as mensaxes virales

A redución da circulación deste tipo de contido produciuse nos últimos 20 días, tras a implementación da limitación nos reenvíos.
Publicado por o día 03/05/2020 na sección de Coronavirus,Telefonía

WhatsApp anunciou que se reduciron nun 70% as mensaxes virales

WhatsApp informou que baixou a circulación de contidos virales nun 70% desde o 7 de abril que foi cando se limitou a unha a cantidade de veces que se poden reenviar as mensaxes virales ou “altamente reenviado”.

Desde a implementación desta restrición, só é posible compartir unha vez estas mensaxes por WhatsApp. O obxectivo desta medida, segundo anunciou a compañía, é combater a desinformación algo que cobra especial relevancia nestes momentos de pandemia onde, como se sabe, identificáronse múltiples audios e outras mensaxes con información falsa ou enganosa en relación ao coronavirus.

Non é a primeira vez que WhatsApp toma este tipo de decisións. A plataforma xa limitara a cinco a posibilidade de reenviar material por medio do seu servizo de mensaxería, co mesmo obxectivo mencionado anteriormente.

A decisión de poñer un freo á forma de compartir contido en WhatsApp xurdiu en 2008 logo de que en India ocorresen unha serie de asasinatos e outros actos de violencia por mor da difusión de acusacións falsas por medio da plataforma. Así foi que se limitou a opción “ reenviar” a un máximo de cinco veces, unha limitación que está vixente desde xaneiro do ano pasado, en todo o mundo.

O 7 de abril, como xa se mencionou, WhatsApp foi un paso máis aló e limitouse o reenvío de contido viral a só unha vez, para evitar que se siga propagando desinformación por esa vía.

Á súa vez, a compañía lanzou liñas de información automatizada (chatbots) sobre COVID-19 xunto á OMS e a autoridades de saúde de máis de 25 países, entre eles, os ministerios de Saúde de Arxentina, Brasil, Colombia e México.

Cabe lembrar que Facebook e Twitter tamén implementaron diferentes accións para evitar a difusión de contido falso. En ambos os casos trabállase con verificadores de noticias. Nesas plataformas é máis fácil monitorear os posteos porque son ´públicos. Mesmo teñen mecanismos para que os usuarios fagan reportes que logo eles verifican.

No caso de WhatsApp o contexto é diferente por tratarse dun servizo de mensaxería privado. As mensaxes que se intercambian por esa vía están cifrados e non son monitoreados. Por iso é polo que a implementación do límite de reenvío sexa unha das estratexias dispoñibles para combater a desinformación. As outras ferramentas teñen que ver con que o usuario estea atento e evite reenviar contido que non proveña de fontes fiables.

Comentar noticia

Your email address will not be published.