Recomendacións de OCU para os afectados polas cancelacións dos voos con Boeing 737

A pesar de ser causa de forza maior, OCU lembra que os afectados teñen dereito á devolución do importe do billete ou ao traslado noutro transporte alternativo

Tras o accidente aéreo ocorrido o domingo en Etiopía e por outros similares ocorridos anteriormente cos mesmos modelos, a Axencia Estatal de Seguridade Aérea (AESA) decidiron pechar o espazo aéreo a todos os voos operados con avións Boeing 737 MAX 8 e 9. Unha decisión á que se sumaron países de todo o mundo.

Tendo en conta que moitas compañías aéreas teñen entre as súas frotas algúns destes modelos e que moitos españois pódense ver afectados, OCU lembra que, ao tratarse dunha circunstancia extraordinaria, non existe dereito a compensación por parte da compañía.

Con todo, a pesar de tratarse dunha causa de forza maior, todos os pasaxeiros que sufrisen unha cancelación do seu voo por este motivo teñen dereito á devolución do importe do billete ou ao traslado ao seu destino noutro transporte alternativo, o máis rápido posible.

Ademais, segundo o regulamento, a devolución do billete deberá realizarse no prazo de sete días e terá que contemplar a parte da viaxe que xa se realizou e as que quedasen por realizar.

No caso de que este dereito non se cumpra, os consumidores afectados deben reclamar á compañía aérea correspondente e, se esta non responde favorablemente o prazo dun mes, deben dirixirse á AESA para notificalo.

Para iso, OCU recomenda conservar todos os documentos dispoñibles, como o billete ou o talón de equipaxe, que deberán acompañar á reclamación.

Os usuarios afectados poden poñerse en contacto con OCU na seguinte ligazón  www.ocu.org/acciones-colectivas/reclamacion-vuelos ou a través do número de teléfono 900 816 928

Noticias de última hora en Vigo. Te contamos todo lo que sucede en nuestra ciudad. Desde los sucesos más relevantes hasta artículos de opinión y de interés.

SIGUENOS EN TELEGRAM