Cerdedo-Cotobade acolle este venres unha xornada informativa sobre o servizo de teleasistencia domiciliaria da Deputaci贸n

A instituci贸n provincial atende este ano, no marco deste servizo, a preto de 600 persoas de 46 concellos da provincia de menos de 20.000 habitantes
Publicado por o d铆a 08/11/2018 na sección de Deputaci贸n de Pontevedra

Cerdedo-Cotobade acolle este venres unha xornada informativa sobre o servizo de teleasistencia domiciliaria da Deputaci贸n

A Deputaci贸n de Pontevedra leva este venres, 9 de novembro, ata Cerdedo-Cotobade unha sesi贸n informativa sobre a聽teleasistencia domiciliaria, servizo que a instituci贸n provincial financia en colaboraci贸n con 46 concellos da provincia de menos de 20.000 habitantes cos que ten asinado un convenio de colaboraci贸n. Concretamente, a xornada vaise desenvolver, a partir das 19:15 horas, na Casa do Pobo de San Pedro de Tenorio.

As charlas informativas que promove a instituci贸n provincial te帽en por obxecto dar a co帽ecer 谩 veci帽anza a importancia do servizo para previr situaci贸ns de risco. As铆, este ano son 25 concellos os que solicitaron que se leve a cabo este tipo de sesi贸ns informativas que o ano pasado, foron 17 que permitiron ata duplicar o n煤mero de solicitudes mensuais do servizo de teleasistencia. Ademais, estas xornadas permitiron visibilizar o servizo que, neste ano, est谩 a atender a preto de 600 persoas de 46 concellos da provincia.

A聽teleasistencia domiciliaria聽permite a persoas de avanzada idade ou con alg煤n tipo de diversidade funcional manter a s煤a independencia e continuar vivindo no seu domicilio con tranquilidade e seguridade, coa consecuente mellora na s煤a calidade de vida que isto implica. Ante unha situaci贸n de emerxencia no fogar, con s贸 pulsar un bot贸n, os e as usuarias reciben asistencia inmediata, 24 horas ao d铆a e 365 d铆as ao ano, mobilizando os recursos necesarios para dar soluci贸n ao problema. Isto 茅 posible grazas a un terminal asociado 谩 li帽a telef贸nica, que se instala nos domicilios e que permite establecer unha comunicaci贸n directa desde calquera punto da casa, similar ao sistema de “mans libres” dos tel茅fonos m贸biles.

As铆 mesmo, a trav茅s do centro de atenci贸n deste programa pr茅stanse servizos de apoio inmediato a demandas de angustia, soidade, accidentes dom茅sticos, mobilizaci贸n de recursos ante situaci贸ns de emerxencia sanitaria, persoal ou social, xesti贸nanse axendas para recordar 谩 persoa usuaria datos importantes sobre toma de medicaci贸n ou realizaci贸n de xesti贸ns e tam茅n se realizan seguimentos permanentes mediante chamadas telef贸nicas peri贸dicas. O servizo compl茅tase con visitas regulares aos usuarios e usuarias co obxectivo de acompa帽ar a estas persoas e as铆 minimizar o sentimento de soidade e illamento ao que moitas se ven abocadas e xornadas de convivencia.

O obxectivo fundamental do servizo de teleasistencia 茅 permitir a permanencia das persoas usuarias no seu medio de vida habitual e o contacto permanente co seu entorno socio-familiar, evitando o illamento social, a soidade e asegurando a intervenci贸n inmediata ante situaci贸ns cr铆ticas, o que repercute moi positivamente na calidade de vida destas persoas.