Reclaman á DXT que elimine a súa 902 para a atención ás reclamacións das multas de tráfico

A asociación considera inadmisible que unha administración pública posúa unha liña de alto custo co consecuente encarecemento inxustificado das facturas telefónicas dos cidadáns que iso supón.
Publicado por o día 02/05/2019 na sección de Eventos

Reclaman á DXT que elimine a súa 902 para a atención ás reclamacións das multas de tráfico
FACUA-Consumidores en Acción reclamou á Dirección Xeral de Tráfico (DXT) que elimine a liña 902 que ten para a atención das sancións ás multas impostas aos usuarios polos radares de tráfico.
 
Na súa páxina web, a DXT, dependente do Ministerio do Interior, ofrece ao usuario unicamente a liña 902 508 686 como “Centro de Tratamento de Denuncias Automatizadas”. Neste centro, situado en León, é onde se tramitan as sancións impostas automaticamente polos radares de tráfico.
 
A asociación ve inadmisible que unha administración conte con este tipo de liñas para a atención cidadá e pide á DXT que facilite exclusivamente un teléfono con prefixo xeográfico e elimine a liña de alto custo, evitándo aos usuarios así o pago de elevadas tarifas nas súas facturas.
 
FACUA lembra que as liñas 901 e 902 supoñen un encarecemento inxustificado da factura dos cidadáns e insiste na necesidade de que as distintas administracións cambien estes teléfonos por outros gratuítos, os 900 ou 800, ou de prefixo xeográfico. Trátase dunha reivindicación histórica da asociación, que xa reclamou en 2015 ao Ministerio de Industria que eliminase os sobrecustos do 902 e incluíseos dentro da tarifa plana.
 
A nivel nacional, FACUA ten en marcha a campaña #Stop902 co obxectivo de mobilizar aos cidadáns contra este tipo de abusos nos teléfonos de atención ao consumidor, que utilizan tanto empresas privadas como o sector público. Os usuarios poden sumarse a ela na web FACUA.org/Stop902.
 
Máis dun centenar de denuncias
 
A asociación presentou ao redor dun centenar de denuncias por irregularidades similares contra empresas e compañías doutros sectores como telecomunicacións, aseguradoras, aerolíneas, grandes superficies comerciais, enerxéticas, Renfe -que substituíu as súas 902 en xullo de 2017- a Sociedade Estatal de Correos e Telégrafos e o seu filial Correo Express, así como banca e servizos financeiros.
 
Ata a data transcenderon dous expedientes sancionadores ás compañías aéreas Ryanair e Air Berlin por parte da autoridade de Consumo das Illas Baleares tras as denuncias interpostas por FACUA.