Advirten: comprar un formato grande non sempre supón un aforro fronte ao pequeno

A Organización de Consumidores advirte que un formato grande, familiar ou aforro non semente é máis barato que o mesmo produto nun formato pequeno. Ás veces pode resultar mesmo máis caro.
Publicado por o día 25/03/2019 na sección de Hogar,OCU,Social

Advirten: comprar un formato grande non sempre supón un aforro fronte ao pequeno

A Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) analizou numerosos produtos dispoñibles no mercado en distintos formatos e comprobou que, nalgúns casos, os produtos que se venden en envases máis grandes (ás veces anunciados como “formato aforro”), non son máis vantaxosos no prezo para o consumidor.

Segundo OCU, actualmente é posible atopar, sobre todo nos grandes hipermercados, produtos nos que o prezo do formato grande non só non é máis barato, senón que mesmo pode chegar a ser un 7%, un 14%, un 23% ou, no caso máis extremo dos produtos analizados pola Organización, ata un 82% máis caro que o formato máis pequeno.

Para evitar estes enganos, OCU recomenda comparar o prezo de ambos os produtos (o máis grande e o máis pequeno) por unidade de medida (por quilo, por litro, por dose, por rolo…), unha información que a Organización lembra que é obrigatorio que o establecemento indique claramente na etiqueta do prezo.
No caso de que non exista ningún aforro real e anúnciese como tal, OCU anima aos consumidores para denuncialo a través da folla de reclamacións dispoñible no establecemento, acompañada dunha foto que demostre o engano do produto en cuestión.
OCU lembra, ademais, que algúns alimentos que se comercializan en grandes formatos (vaian ou non acompañados dun prezo máis reducido), non sempre son máis recomendables. Segundo OCU, o aceite de oliva, por exemplo, vai perdendo as súas propiedades organolépticas unha vez aberto, mentres que os cosméticos, pola súa banda, perden calidade.

Esta denuncia enmárcase na iniciativa #Nocuela, unha proposta coa que OCU quere desmentir e aclarar calquera tipo de información ou rumor falso en materia de consumo. Os usuarios poden colaborar facendo chegar á Organización calquera información dubidosa para que sexa investigada a través do hashtag # nocuela ou do correo electrónico nocuela@ocu.org