Celebran a decisión do consello de EiTB que elimina a publicidade do xogo

A Organización de Consumidores aplaude que do mesmo xeito que ocorreu con Telemadrid o consello de administración de EiTB decidise eliminar a publicidade do xogo e as apostas
Publicado por o día 05/05/2019 na sección de OCU,Social

Celebran a decisión do consello de EiTB que elimina a publicidade do xogo

A Organización de Consumidores celebra que o consello de administración de EiTB, a televisión pública vasca decidise eliminar a publicidade do xogo e das apostas de toda a súa programación en radio, televisión e internet. EiTB toma esta decisión con “o obxecto de protexer e salvagardar, sobre todo, os dereitos das persoas máis vulnerables fronte aos graves problemas de tipo adictivo que o xogo e as apostas poden xerar”.

Esta medida segue á que o pasado mes de marzo tomou a Asemblea de Madrid prohibindo na canle pública da Comunidad de Madrid a emisión de calquera tipo de publicidade que promova o xogo online, os salóns de xogos ou as casas apostas, independentemente do horario ou a concreta programación da que se trate.

OCU considera ambas as decisións como un gran avance e mantén a súa petición ao resto de cadeas e medios de comunicación que sigan o exemplo de ambas as cadeas e eliminen este tipo de publicidade das súas emisións e publicacións como medida de prevención da ludopatía.

Segundo OCU, do mesmo xeito que ocorre co alcol ou o tabaco, este tipo de publicidade debería estar prohibida (fóra da Lotería Nacional polas súas características particulares), pois a súa adicción constitúe un grave problema no ámbito da saúde mental e ten consecuencias potencialmente desastrosas para os afectados e as súas familias.

Para OCU, o bombardeo de publicidade de apostas deportivas e xogos de azar ao que estamos sometidos fai que os consumidores en xeral e os máis vulnerables en particular (novos e persoas con adicción ao xogo ou outras adiccións), estean especialmente desprotexidos.

O vindeiro martes 7 de maio, OCU organiza unha xornada sobre “a publicidade e o acceso ao xogo” onde representantes da administración, empresas, asociacións de xogadores e pais debaterán sobre esta cuestión.

Por último, para solicitar o apoio de todos os cidadáns, OCU lanzou a campaña “No te la juegues” na que pide que se prohiba a publicidade de xogos de azar e apostas deportivas, como xa sucede noutros países próximos como Italia ou Bélxica.