Celebran a decisi贸n do consello de EiTB que elimina a publicidade do xogo

A Organizaci贸n de Consumidores aplaude que do mesmo xeito que ocorreu con Telemadrid o consello de administraci贸n de EiTB decidise eliminar a publicidade do xogo e as apostas
Publicado por o d铆a 05/05/2019 na sección de OCU,Social

Celebran a decisi贸n do consello de EiTB que elimina a publicidade do xogo

A Organizaci贸n de Consumidores celebra que o consello de administraci贸n de EiTB, a televisi贸n p煤blica vasca decidise eliminar a publicidade do xogo e das apostas de toda a s煤a programaci贸n en radio, televisi贸n e internet. EiTB toma esta decisi贸n con 鈥渙 obxecto de protexer e salvagardar, sobre todo, os dereitos das persoas m谩is vulnerables fronte aos graves problemas de tipo adictivo que o xogo e as apostas poden xerar鈥.

Esta medida segue 谩 que o pasado mes de marzo tomou a Asemblea de Madrid prohibindo na canle p煤blica da Comunidad de Madrid a emisi贸n de calquera tipo de publicidade que promova o xogo online, os sal贸ns de xogos ou as casas apostas, independentemente do horario ou a concreta programaci贸n da que se trate.

OCU considera ambas as decisi贸ns como un gran avance e mant茅n a s煤a petici贸n ao resto de cadeas e medios de comunicaci贸n que sigan o exemplo de ambas as cadeas e eliminen este tipo de publicidade das s煤as emisi贸ns e publicaci贸ns como medida de prevenci贸n da ludopat铆a.

Segundo OCU, do mesmo xeito que ocorre co alcol ou o tabaco, este tipo de publicidade deber铆a estar prohibida (f贸ra da Loter铆a Nacional polas s煤as caracter铆sticas particulares), pois a s煤a adicci贸n constit煤e un grave problema no 谩mbito da sa煤de mental e ten consecuencias potencialmente desastrosas para os afectados e as s煤as familias.

Para OCU, o bombardeo de publicidade de apostas deportivas e xogos de azar ao que estamos sometidos fai que os consumidores en xeral e os m谩is vulnerables en particular (novos e persoas con adicci贸n ao xogo ou outras adicci贸ns), estean especialmente desprotexidos.

O vindeiro martes 7 de maio, OCU organiza unha xornada sobre 鈥渁 publicidade e o acceso ao xogo鈥 onde representantes da administraci贸n, empresas, asociaci贸ns de xogadores e pais debater谩n sobre esta cuesti贸n.

Por 煤ltimo, para solicitar o apoio de todos os cidad谩ns, OCU lanzou a campa帽a 鈥No te la juegues鈥 na que pide que se prohiba a publicidade de xogos de azar e apostas deportivas, como xa sucede noutros pa铆ses pr贸ximos como Italia ou B茅lxica.