Consellos ante as rebaixas de xaneiro

OCU lembra que os produtos deben formar parte da oferta durante polo menos un mes antes das rebaixas
Publicado por o día 07/01/2019 na sección de OCU,Social

Consellos ante as rebaixas de xaneiro
Desde hai uns anos, os períodos de rebaixas hanse liberalizado. A Organización de Consumidores e Usuarios considera que as rebaixas é unha moi boa oportunidade para consumidores e establecementos, xa que aqueles poderán conseguir produtos a mellor prezo e a estes posibilítalles vender o seu stock de inverno e prepararse para a nova tempada. Como todos os anos, OCU facilita as claves aos consumidores para non consumir máis do necesario, aproveitar os bos prezos e non renunciar a ningún dereito:
 
1. Facer listas do que se necesita. Pensar o que nos fai falta antes de saír de tendas é unha boa maneira de evitar compras impulsivas.
 
2. Saber que a normativa indica que os produtos deben formar parte da oferta habitual do establecemento durante polo menos un mes e que a súa calidade non pode ser diferente á que tiñan antes de estar rebaixados.
 
3. Comprobar que os obxectos rebaixados manteñen o seu prezo orixinal xunto ao rebaixado, ou ben que se indica de forma clara a porcentaxe do desconto.
 
4. Saber que, aínda que nalgúns comercios establécense unhas condicións especiais para as compras en período de rebaixas (sobre as devolucións, a aceptación do pago con tarxeta, etc.) isto está permitido, pero que esas condicións deben estar claramente indicadas e nun lugar visible para o consumidor.
 
5. Conservar o billete ou factura simplificada das compras. Non se debe esquecer nunca que, se perde o billete, con el perde tamén o dereito para cambiar, devolver ou reclamar tras a compra.
 
6. Coñecer que o servizo postventa e a aplicación da garantía son iguais durante as rebaixas ou fóra dese período.
 
7. Ter claro que, ante calquera problema durante as rebaixas, débese actuar igual que en calquera outro momento. No período de rebaixas recórtanse os prezos, pero nunca os dereitos que se teñen como consumidor.
 
8. O bo comprador de rebaixas non se resigna. Se non consegue chegar a un acordo amigable, débese solicitar a folla de reclamacións e plasmar a queixa nela. É obrigatorio que todos os establecementos conten con follas de reclamacións a disposición dos seus clientes.
 
9. No posible, elixir establecementos adheridos ao sistema arbitral de consumo, que ofrecen máis garantías ao consumidor (en caso de desacordo prestaranse a resolver as súas diferenzas co cliente dunha maneira rápida e gratuíta).
 
10. E se o problema persiste, nunca calar e conformarse, débese reclamar.