OCU consegue que un cliente de MásMóvil recupere máis de 6.000 euros por facturación irregular

A través do seu servizo de mediación, OCU logrou que o cliente recupere a cantidade cobrada de máis por un consumo de datos Roaming en Andorra
Publicado por o día 24/02/2019 na sección de OCU,Social,Telefonía

OCU consegue que un cliente de MásMóvil recupere máis de 6.000 euros por facturación irregular

A Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) conseguiu a través do seu servizo de mediación que MásMóvil devolva a un cliente a cantidade cobrada de máis polo consumo de datos Roaming en Andorra. En total, máis de 6.000 euros.

Segundo detállase na reclamación, o usuario estivo en Andorra desde o 29 de decembro de 2018 ata o 1 de xaneiro de 2019 e durante este tempo utilizou o móbil segundo o seu consumo habitual: consulta de noticias, mensaxería de WhatsApp ou acceso ao servizo de xeolocalización de maneira esporádica.

Ao recibir a factura correspondente a ese período, MásMóvil reclamaba ao usuario un total de máis de 6.850 euros polo consumo de datos Roaming, sen especificar os detalles do cargo nin a que aplicacións ou usos concretos correspondían as tarifas aplicadas.

De acordo co artigo 15 do Regulamento da Unión europea núm. 531/2012 do Parlamento Europeo e do Consello do 13 de xuño de 2012 relativo á itinerancia nas redes públicas de comunicacións móbiles na Unión, as compañías deben aplicar por defecto un límite de volume, que é aproximadamente 50 euros por período de facturación mensual (sen IVE), e que se aplica a todos os clientes que non optasen por outro límite. Ademais, regúlase a necesidade de que o usuario preste previamente o seu consentimento para ampliar a prestación do servizo, algo que o cliente non realizou en ningún momento.

Neste caso, por tanto, o provedor de itinerancia debería de informar ao cliente e facer efectiva de maneira inmediata a suspensión do servizo e non cargar en conta ao cliente. Con todo, a compañía non enviou a mensaxe coa información da suspensión do servizo ata o día 30 de decembro pola tarde e, ata ese momento, MásMóvil seguiu facturando os datos ao cliente.

Ante esta situación, o usuario reclamou a través de OCU que, mediante o seu servizo de mediación, conseguiu que MásMóvil, a pesar de considerar que as conexións en Roaming cobradas son correctas e foron realizadas, estimase a reclamación e vaia a devolver ao cliente o importe que supera o límite establecido por Lei de 50€ (60,50€/IVE Inc).

Ocu lembra que, a pesar de que o Roaming xa non existe dentro da Unión Europea, a itinerancia de datos segue sendo motivo de conflito noutros lugares, mesmo en sitios próximos, como Andorra, onde usar os datos pode saír moi caro.