Piden unha regulaci贸n equilibrada para po帽er fin ao conflito do taxi

OCU lamenta a ca贸tica situaci贸n provocada polos paros que prexudica de forma grave aos usuarios e ao conxunto da sociedade
Publicado por o d铆a 27/01/2019 na sección de OCU,Social

Piden unha regulaci贸n equilibrada para po帽er fin ao conflito do taxi

A Organizaci贸n de Consumidores e Usuarios (OCU) fai un chamamento a todas as partes implicadas no conflito do taxi, para que de forma urxente cesen os paros e p贸帽ase en marcha unha negociaci贸n para regular de forma equilibrada o sector do transporte de viaxeiros.
Para OCU, son as diferentes administraci贸ns as responsables desta situaci贸n, por non regular de forma adecuada e equilibrada, para garantir a competencia de ambos os servizos. OCU reco帽ece que o taxi 茅 un servizo p煤blico esencial, que garante o transporte dos usuarios en calquera circunstancia e que a s煤a desaparici贸n ter铆a consecuencias moi graves e indeseadas para os cidad谩ns. Tr谩tase dun sector que necesita protecci贸n.
脕 vez, 茅 necesario buscar acomodo 谩s novas iniciativas que xorden 谩 calor da tecnolox铆a, e que necesitan dun encaixe adecuado no mercado para garantir aos consumidores, alternativas e unha oferta ampla, suficiente e que respecte os dereitos dos usuarios. Pero para iso neces铆tase unha regulaci贸n equilibrada, que conte帽a obrigaci贸ns e dereitos para permitir unha libre competencia en beneficio dos consumidores.
OCU pide o cesamento dos paros para evitar o dano que se esta producindo aos usuarios e a toda a sociedade en xeral. Para iso insta as administraci贸ns a que de forma urxente establezan un marco de negociaci贸n para chegar a unha soluci贸n xusta en beneficio dos usuarios.
OCU 茅 unha organizaci贸n sen 谩nimo de lucro e independente, grazas o apoio dos seus m谩is de 300.000 socios. Como organizaci贸n de usuarios, OCU ten como obxectivo contribu铆r e influenciar, para conseguir o benestar com煤n de todos os usuarios en Espa帽a, con transparencia e ofrecendo contidos e informaci贸ns pr贸ximas e 煤tiles que fan posible que os usuarios se enfronten 谩 contrataci贸n de servizos e adquisici贸n de produtos ben informados.