Piden unha regulación equilibrada para poñer fin ao conflito do taxi

OCU lamenta a caótica situación provocada polos paros que prexudica de forma grave aos usuarios e ao conxunto da sociedade
Publicado por o día 27/01/2019 na sección de OCU,Social

Piden unha regulación equilibrada para poñer fin ao conflito do taxi
A Organización de Consumidores e Usuarios (OCU) fai un chamamento a todas as partes implicadas no conflito do taxi, para que de forma urxente cesen os paros e póñase en marcha unha negociación para regular de forma equilibrada o sector do transporte de viaxeiros.
 
Para OCU, son as diferentes administracións as responsables desta situación, por non regular de forma adecuada e equilibrada, para garantir a competencia de ambos os servizos. OCU recoñece que o taxi é un servizo público esencial, que garante o transporte dos usuarios en calquera circunstancia e que a súa desaparición tería consecuencias moi graves e indeseadas para os cidadáns. Trátase dun sector que necesita protección.
 
Á vez, é necesario buscar acomodo ás novas iniciativas que xorden á calor da tecnoloxía, e que necesitan dun encaixe adecuado no mercado para garantir aos consumidores, alternativas e unha oferta ampla, suficiente e que respecte os dereitos dos usuarios. Pero para iso necesítase unha regulación equilibrada, que conteña obrigacións e dereitos para permitir unha libre competencia en beneficio dos consumidores.
 
OCU pide o cesamento dos paros para evitar o dano que se esta producindo aos usuarios e a toda a sociedade en xeral. Para iso insta as administracións a que de forma urxente establezan un marco de negociación para chegar a unha solución xusta en beneficio dos usuarios.
 
OCU é unha organización sen ánimo de lucro e independente, grazas o apoio dos seus máis de 300.000 socios. Como organización de usuarios, OCU ten como obxectivo contribuír e influenciar, para conseguir o benestar común de todos os usuarios en España, con transparencia e ofrecendo contidos e informacións próximas e útiles que fan posible que os usuarios se enfronten á contratación de servizos e adquisición de produtos ben informados.