A Xunta pon a disposici贸n da cidadan铆a informaci贸n detallada e un modelo de reclamaci贸n dos gastos de hipoteca vinculados a cl谩usulas declaradas abusivas

A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol V谩zquez, mantivo esta ma帽谩 unha videoconferencia co Consello Galego de Consumidores e Usuarios para avaliar a sentenza ditada polo Tribunal de Xustiza da Uni贸n Europea nesta materia e trasladar as acci贸ns do Instituto Galego do Consumo e da Competencia
Publicado por o d铆a 24/07/2020 na sección de Galicia,Xunta de Galicia

A Xunta pon a disposici贸n da cidadan铆a informaci贸n detallada e un modelo de reclamaci贸n dos gastos de hipoteca vinculados a cl谩usulas declaradas abusivas

A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol V谩zquez, mantivo esta ma帽谩 unha reuni贸n informativa por videoconferencia con representantes do Consello Galego de Consumidores e Usuarios co obxectivo de avaliar a sentenza ditada o pasado 16 de xullo polo Tribunal de Xustiza da Uni贸n Europea (TXUE) no relativo aos gastos de hipoteca vinculados a cl谩usulas declaradas abusivas, que deber谩n ser reembolsados 谩s persoas consumidoras.

Tal e como lles trasladou a directora xeral, o Instituto Galego do Consumo e da Competencia (IGCC), dependente da Conseller铆a de Econom铆a, Emprego e Industria, a trav茅s da s煤a web e das ferramentas que ten 谩 s煤a disposici贸n, informar谩 detalladamente 谩s persoas consumidoras sobre todo o que hai que saber con respecto aos tr谩mites e gastos derivados dunha hipoteca e os seus gastos. As铆 mesmo, informou de que o IGCC pon a disposici贸n da cidadan铆a un modelo de reclamaci贸n na s煤a web聽http://consumo.xunta.gal聽co obxectivo de facilitar a tramitaci贸n das reclamaci贸ns ante as distintas entidades bancarias.

Deste xeito, o consumidor debe presentar o escrito de reclamaci贸n ante Servizo de Atenci贸n ao Cliente da entidade bancaria. A entidade disp贸n dun prazo dun mes para contestar, do contrario d茅bese presentar unha reclamaci贸n ao Banco de Espa帽a, que disp贸n dun prazo de catro meses para ditar resoluci贸n. Unha vez que o Banco de Espa帽a se pronuncie de forma favorable ao consumidor, este poder谩 requirir 谩 entidade o seu cumprimento, que contar谩 cun mes, en caso contrario, poder谩 reclamar o seu cumprimento ante o Instituto Galego do Consumo. En calquera caso, o afectado sempre poder谩 interpo帽er a oportuna demanda xudicial.

Comentar noticia

Your email address will not be published.