A Comisión Nacional da Informática e as Liberdades de Francia (CNIL) impuxo unha sanción millonaria a Google por falta de transparencia, información insatisfactoria e ausencia de consentimento válido para a personalización da publicidade.
OCU, xunto coas organizacións irmás do grupo Eurconsumers (Test- Achats, en Bélxica, Altroconsumo en Italia e DECO ItaliaProTeste en Portugal), xa advertiran a Google en varias ocasións que as súas actividades non estaban en liña co cumprimento do Regulamento Xeral de Protección de Datos da Unión Europea ( RGPD).
Segundo OCU, a multa imposta a Google por parte da autoridade francesa confirma que a preocupación que as organizacións de Euroconsumers mantiñan por como Google manexa a privacidade dos usuarios, é real.
Tras esta multa (a primeira que a CNIL aplica baixo os novos límites de sancións provistos polo GDPR), OCU cre que é evidente que Google ten que modificar as súas prácticas e respectar plenamente a privacidade dos consumidores.
Segundo a Organización de Consumidores, este caso de Google é outro exemplo de como os xigantes dixitais necesitan urxentemente reequilibrar as súas políticas e actividades para recuperar a confianza, algo que OCU considera fundamental para que a economía dixital funcione e que necesariamente pasa polo respecto á privacidade dos consumidores.
Segundo OCU, os consumidores queren un mundo dixital e un Internet limpos, que funcione para todos, tamén para eles. Ademais, cre que respectar as normas de privacidade non só beneficia aos consumidores, senón tamén aos cidadáns, ás empresas e a sociedade en xeral.
Noticias de última hora en Vigo. Te contamos todo lo que sucede en nuestra ciudad. Desde los sucesos más relevantes hasta artículos de opinión y de interés.