FACUA considera insuficientes as limitacións publicitarias das casas de apostas anunciadas por Garzón

A asociación lembra que o compromiso programático do Goberno de coalición é unha regulación similar á do tabaco. Case 9 de cada 10 consumidores avoga por prohibir totalmente anuncios e patrocinios.
Publicado por o día 18/02/2020 na sección de FACUA,Social

FACUA considera insuficientes as limitacións publicitarias das casas de apostas anunciadas por Garzón

FACUA-Consumidores en Acción considera insuficientes as limitacións á publicidade de casinos e casas de apostas anunciadas polo ministro de Consumo, Alberto Garzón, e lembra que o compromiso programático do Goberno de coalición é regulala “de maneira similar á dos produtos do tabaco”, que está totalmemte prohibida.

Garzón anunciou este luns que o futuro Real Decreto de comunicacións comerciais das actividades do xogo prohibirá a publicidade de bonos regalo e que ademais estes non poderán superar os 100 euros. Anteriormente, transcendeu que o Ministerio ten previsto introducir limitacións horarias á publicidade de casinos e casas de apostas en radio e televisión para que só se emita entre a 1 e as 5 da madrugada.

FACUA advirte de que case nove de cada dez consumidores avoga por prohibir completamente a publicidade e patrocinios de casinos e casas de apostas. É unha das conclusións que arroxa unha enquisa a nivel nacional realizada a comezos de ano pola asociación e na que participaron máis de 11.000 persoas (ver informe completo).

Só o 3% está en contra de limitacións publicitarias

Só o 3,0% dos enquisados de FACUA está en contra de que se limite a publicidade dos casinos e casas de apostas por tratarse de negocios legais. O 9,4% cre que debería limitarse algo, impedindo por exemplo que os famosos protagonicen anuncios. Pola súa banda, o 86,5% reclama prohibir por completo a publicidade e os patrocinios, como ocorre co tabaco -que só pode publicitarse no interior dos estancos-. O 1,1% non ten opinión respecto diso.

Conforme aumenta a idade dos enquisados, maior é a porcentaxe dos que piden a prohibición total da publicidade e patrocinios de casinos e casas de apostas. Así, é do 82,4% entre os que teñen entre 18 e 30 anos, do 84,7% para a franxa de idade entre 31 e 45, do 87,2% nos que teñen entre 46 e 59 anos e do 87,7% entre os maiores de 60 anos.

Ademais da prohibición total da súa publicidade, FACUA tamén propuxo ao Ministerio de Consumo que a futura regulación do sector contemple a prohibición de que tanto nas casas de apostas con sede física como nas online póidanse realizar pagos con tarxeta a crédito. O 77,5% dos enquisados móstrase de acordo con esta reivindicación ao considerar que se debe impedir que a xente acabe perdendo máis diñeiro do que ten. O 15,9% valora que debe aceptarse calquera forma de pago legal e o 6,7% non ten opinión sobre esta cuestión.