O fondo voitre TTI Finance esixiu a un usuario 8.700 euros dunha débeda anulada por un xuíz 4 anos antes

Tras a actuación de FACUA Castela-A Mancha, o fondo voitre TTI Finance deixou de reclamar a un usuario o pago dunha suposta débeda de 8.700 euros que fora anulada por un xuíz en 2012.   En 2010, Raúl E. H. comprou mobiliario na cadea de establecementos de Guadalaxara Mobles Montoya a través dun crédito vinculado […]

MásMóvil penalizou con máis de 400 euros a unha usuaria que pediu a baixa despois de tres meses sen servizo

Tras a reclamación de FACUA-Consumidores en Acción, MásMóvil anulou unha penalización por baixa de 405 euros a unha usuaria á que nunca chegou a prestar servizo. A compañía non fixo efectiva a portabilidad das liñas de teléfono e o router que instalou no domicilio non funcionaba correctamente.   Leila Z.M., residente en Bilbao, solicitou a […]

Tras a denuncia de FACUA, a aerolínea  Condor paga unha multa e substitúe a súa 902 de atención ao cliente

Como consecuencia da denuncia de FACUA-Consumidores en Acción, a aerolínea Condor abonou unha multa imposta pola autoridade de consumo de Baleares e substituído a súa liña de atención ao cliente 902 por un número con prefixo xeográfico.   Tras recibir a denuncia da asociación, a Dirección Xeral de Consumo do Govern balear abriu expediente sancionador […]

Critican as ridículas multas do Banco de España a Santander (6,4 millóns) e Unicaja (1,5)

FACUA-Consumidores en Acción critica as rídiculas multas que o Banco de España impuxo a Banco Santander e Unicaja, por un total de 6,4 millóns de euros e 1,5 millóns respectivamente, pola comisión de tres infraccións graves e unha moi grave.   A asociación reclama ao Goberno e os grupos parlamentarios a modificación do réxime sancionador […]

Denuncian a Endesa e Naturgy ante a Fiscalía por alterar  fraudulentamente o prezo da luz

FACUA-Consumidores en Acción remitiu este mércores senllas denuncias contra Endesa Xeración e Naturgy Xeración á Fiscalía Especial contra a Corrupción e a Criminalidade Organizada por alterar fraudulentamente o prezo da luz en distintos períodos. A asociación solicita que se investigue se as irregularidades polas que a Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC) acaba […]

Endesa devolve máis de 1.500 euros a unha usuaria á que acusou sen probas de manipular o seu contador

Tras a reclamación de FACUA Sevilla, Endesa Enerxía XXI SL viuse obrigada a devolver 1.535 euros a unha usuaria de Gelves (Sevilla) cobrados indebidamente tras acusarlle de manipular o seu contador sen acreditalo correctamente. A afectada, a quen se lle refacturó un período de dous anos de consumo de electricidade, tivo que facer fronte aos […]

FACUA pide cambios regulatorios para os servizos de telefonía e internet ante subidas constantes como a anunciada por Movistar

FACUA-Consumidores en Acción advirte de que Movistar volverá subir a partir do próximo 5 de xullo os prezos dalgunhas modalidades do paquete Movistar Fusión, a súa oferta converxente que inclúe telefonía fixa, móbil, internet e televisión. A subida, nesta ocasión, é de entre 2 euros do paquete Fusión 0 aos 10 euros de Fusión Total […]

Revenda: Tras a denuncia de FACUA, Cataluña abre expediente sancionador a unha filial de Ticketmaster

Tras a denuncia presentada por FACUA-Consumidores en Acción en novembro de 2016, a Axencia Catalá de Consumo incoou expediente sancionador a unha filial de Ticketmaster por dedicarse á revenda de entradas de espectáculos. Durante anos, a plataforma propiedade do grupo multinacional Live Nation Entertainment desenvolveu este negocio paralelo a pesar de que está prohibido expresamente […]

FACUA reclama ao Goberno que siga o exemplo de Portugal e baixe o IVE da luz

FACUA-Consumidores en Acción reclama ao Goberno en funcións que siga o exemplo de Portugal e baixe o IVE que se aplica á factura eléctrica dos consumidores domésticos. A baixada do 21 ao 4% que reivindica a asociación aforraría ao usuario medio case 130 euros anuais, de acordo cunha análise realizada que toma como referencia as […]

Vodafone enganou a un socio de FACUA facéndose pasar pola súa operadora para captalo como cliente

Tras as actuacións de FACUA-Consumidores en Acción, Vodafone devolveu un cargo indebido de 48,49 euros e anulado outro de 118,19 a un usuario tras facerse pasar pola súa operadora e realizarlle unha contratación mediante enganos. Tras coñecer a fraude, solicitou a baixa dos servizos exercendo o seu dereito de desistencia, pero Vodafone emitiulle dúas facturas […]

FACUA pide a dimisión do presidente do CCU: cuestiona a súa neutralidade ao presentarse ás eleccións

FACUA-Consumidores en Acción reclama a dimisión de Carlos Ballugera como presidente do Consello de Consumidores e Usuarios (CCU), órgano de participación das organizacións de consumidores máis representativas, por quedar en dúbida a súa independencia ao presentarse ás próximas eleccións municipais como número 4 da lista do Partido Socialista de Euskadi (PSE-EE PSOE) na localidade de […]

Unión Financiera Asturiana, condenada a anular un préstamo de 2.500 euros dunha socia de FACUA Cádiz

O Xulgado de Primeira Instancia número 1 de Cádiz condenou a Unión Financiera Asturiana a anular un préstamo que subscribiu cunha socia de FACUA Cádiz e cuxo pago reclamáralle xudicialmente. Ademais, a entidade bancaria debe reintegrarlle as cotas cobradas e asumir as costas derivadas do proceso judical.   En maio de 2017, a usuaria P. […]

O fondo voitre TTI Finance esixiu a un usuario 8.700 euros dunha débeda anulada por un xuíz 4 anos antes

Tras a actuación de FACUA Castela-A Mancha, o fondo voitre TTI Finance deixou de reclamar a un usuario o pago dunha suposta débeda de 8.700 euros que fora anulada por un xuíz en 2012.   En 2010, Raúl E. H. comprou mobiliario nunha das tendas que Mobles Montoya tiña en Mondéjar (Guadalaxara) a través dun […]

A autoridade de telecomunicacións tarda 4 anos en resolver unha denuncia por unha penalización fraudulenta

A autoridade de telecomunicacións do Goberno de España tardou catro anos en resolver a denuncia dunha usuaria contra Jazztel por un importe de 150 euros que tivo que abonar polo incumprimento dunha permanencia que realmente vencera. Tras as actuacións de FACUA-Consumidores en Acción e a intervención do Defensor do Pobo, a Secretaría de Estado para […]

Un falso anuncio de PayPal en Facebook ofrece 20 euros para acceder aos contrasinais dos usuarios

FACUA-Consumidores en Acción alerta de que un falso anuncio de PayPal que se está difundindo a través de Facebook ofrece 20 euros como reclamo para tentar facerse cos contrasinais dos usuarios da plataforma de pago.   O anuncio simula proceder dunha páxina oficial de PayPal que en realidade foi creada polos estafadores hai só unhas […]

Apple elimina da súa tenda App Store aplicacións de control parental por “poñer en risco” aos menores

Apple eliminou varias aplicacións de control parental da súa tenda App Store debido ao uso de tecnoloxía invasiva por parte de terceiros que “pon en risco” a seguridade e a privacidade dos usuarios e dos menores de idade e exponos a ataques de hackers, segundo a compañía.   A través da súa páxina web oficial, […]

FACUA espera que Sánchez lidere un Goberno de progreso que priorice a defensa dos consumidores

FACUA-Consumidores en Acción espera que Pedro Sánchez lidere un Goberno de progreso que priorice a defensa dos consumidores impulsando os necesarios cambios normativos para aumentar e fortalecer os seus dereitos, enfentándose aos abusos das grandes empresas e levando a cabo medidas que freen situacións tan dramáticas como os desafiuzamentos e a carestía da vivenda así […]

Abril finaliza cunha subida interanual do 4,5% no recibo da luz do usuario medio

Abril finaliza cunha subida interanual do 4,5% no recibo da luz do usuario medio, segundo a análise de FACUA-Consumidores en Acción. O recibo mensual será de 73,09 euros, 3,15 euros máis caro que o do mesmo mes de 2018, cando se situou en 69,94 euros.   En canto ao prezo medio do quilowatt hora (kWh) […]

Se tes unha chamada perdida desde un prefixo 225, 233, 234, 355 ou 387, non a devolvas: é unha fraude

FACUA-Consumidores en Acción alerta dunha fraude telefónica que inflará a factura dos usuarios se responden a chamadas perdidas realizadas desde números que comezan por 225, 233, 234, 355 ou 387. Trátase de prefixos de Costa do Marfil, Ghana, Nixeria, Albania e Bosnia, respectivamente, que xeralmente corresponden a liñas de tarificación adicional, é dicir, numeracións coas […]

Advirten aos afectados polas folgas en Renfe e  Adif de que poden reclamar indemnizacións

FACUA-Consumidores en Acción aconsella aos usuarios que estean a sufrir prexuízos polos atrasos nas súas viaxes de tren debido ás folgas convocadas en Adif e Renfe para esta semana Santa que presenten unha reclamación ante as empresas de transporte.   A folga levará a cabo durante as 24 horas deste mércores 17 en Adif, Adif […]

Unha web que usa o logo da Comisión Europea cobra 59 euros por renovar a tarxeta sanitaria

FACUA-Consumidores en Acción alerta dunha web que usa o logotipo da Comisión Europea e cobra 59 euros por xestionar a renovación da tarxeta sanitaria. Ademais do logo, a páxina usa cores -azul e amarelo- e botóns similares aos empregados na páxina oficial da Comisión, o que pode inducir a erro aos usuarios e provocar que […]

Facenda devolve a un home 721 euros dunha multa que lle esixiu pagar sen aclararlle o motivo

A Axencia Tributaria ha devolto 721 euros a un socio de FACUA Sevilla dunha multa que lle esixiu pagar sen aclararlle o motivo da mesma. O afectado só tivo coñecemento da sanción tras recibir unha providencia de présa na que lle instaban a abonala unha vez cumprido o prazo establecido para abonala de forma voluntaria. […]

FACUA publica a súa ‘Memoria 2018’ co seu balance de actuacións e as súas contas anuais

Tras a aprobación dos seus balances de actividades e económico na Asemblea Xeral celebrada o pasado 23 de marzo en Sevilla, FACUA-Consumidores en Acción cumpre un ano máis co seu compromiso de transparencia e publica a súa Memoria 2018.   O documento pode descargarse na ligazón FACUA.org/memoria2018. As memorias anuais da asociación, que publica na […]

Endesa paga 2.800 euros a unha muller por mor dunha subida de tensión lle averió máis de 10 aparellos

Tras a reclamación de FACUA Sevilla, Endesa tivo que indemnizar con 2.839 euros a unha usuaria despois de que se lle estroperan máis dunha decena de aparellos eléctricos do seu domicilio debido a unha subida de tensión. Tras meses dando longas, a eléctrica ofreceulle pouco máis da metade do valor dos equipos estimado nunha peritaxe […]

1 2 3 7