Razoamento, sistematización e autonomía, as matemáticas son máis sinxelas con Kumon, en Vigo

Publicado por o día 09/05/2019 na sección de Galicia,Educación,Vigo

Razoamento, sistematización e autonomía, as matemáticas son máis sinxelas con Kumon, en Vigo
Toru Kumon, profesor de matemáticas ideou hai máis de 60 anos un método que seguen hoxe millóns de nenos en todo o mundo, e miles en España. Hoxe día, segue estando máis en vigor que nunca, pois este método de aprendizaxe axuda a desenvolver nos alumnos as habilidades que se necesitan para traballar no campo das áreas de coñecemento das STEM, moi de actualidade.
 
Kumon Matemáticas acompaña aos alumnos desde a aprendizaxe dos números ata máis aló da resolución de cálculo diferencial e integral, adquirindo un potente cálculo mental, sen necesidade de utilizar calculadora. Razoamento, sistematización do traballo, autonomía e responsabilidade para tomar decisións, calidades básicas para dominar as matemáticas, trabállanse a diario en Kumon, co que o alumno as incorpora á súa rutina de forma natural, o que facilita a aprendizaxe.
 
Nos centros Kumon, dótase a calquera alumno das habilidades necesarias para converterse nunha persoa capaz de aprender eficazmente de forma autodidacta. «Os programas Kumon fomentan as habilidades para a aprendizaxe autónoma que son básicas para a etapa universitaria, a vida laboral e todos os aspectos da vida adulta, á vez que se centran nas habilidades académicas básicas, tales como o cálculo mental, o álxebra, a resolución de exercicios ou o pensamento lóxico», afirma Maribel Martín de Rosales, directora de desenvolvemento e RRPP de Kumon España.
 
Aprender matemáticas é como subir unha escaleira: cada banzo é un paso indispensable para subir o seguinte. Abonda con que haxa un traveseiro solto ou inestable para que o neno poida retroceder e perder a confianza na súa capacidade. Un tropezón así pode provocar ese «medo ás matemáticas» do que falan moitos pais e fillos. Se un neno non domina a aritmética básica, non pode continuar co preálgebra e, se non domina esta parte, tampouco pode pasar ao álxebra, etc.
 
«O que facemos para lograr que calquera neno senta capaz e motivado por aprender matemáticas, é darlle a oportunidade de estudar un contido adecuado á súa capacidade, non relacionado co seu curso escolar. A partir desa base sólida, reforzamos todas as capacidades que favorecen a aprendizaxe, á vez que vai avanzando en contidos máis complexos. O noso obxectivo é chegar canto antes a ofrecerlle unha experiencia de aprendizaxe autodidacta, animarlle a que aprenda contidos novos por si só», engade Maribel.
 
Kumon concede máxima importancia a que o alumno entenda o procedemento das operacións e, por iso, á súa capacidade de elixir a maneira máis eficaz de resolver cada exercicio. Isto conséguese grazas ao traballo que se realiza nos centros Kumon, onde os profesionais ofrecen a cada neno unha orientación individualizada. Un reto adecuado e a mínima intervención para aprender a estudar por un mesmo, desenvolver axilidade mental e potenciar ao máximo a capacidade de aprendizaxe de cada alumno desde idades temperás.
 
«Con Kumon Matemáticas, a garantía é que a adquisición de capacidades e coñecementos sexa sólida e progresiva. Con confianza, paciencia, traballo e aplicando os coñecementos e capacidades que vai adquirindo, o alumno é capaz de sacar o seu máximo potencial», conclúe Maribel.
 
Máis información sobre o programa Kumon Matemáticas e os diferentes niveis en: http://www.kumon.es/nuestros-programas/matematicas/index.htm