Sanidade, telecos e banca, sectores máis denunciados polos consumidores en FACUA durante 2018

O peche das clínicas iDental provocou que o sector sanitario lidere o ránking de reclamacións por primeira vez na historia.
Publicado por o día 24/02/2019 na sección de FACUA,Social

Sanidade, telecos e banca, sectores máis denunciados polos consumidores en FACUA durante 2018
Sanidade, telecomunicacións e banca foron os sectores máis denunciados polos usuarios en FACUA-Consumidores en Acción durante 2018. O portavoz da asociación, Rubén Sánchez, presentou este xoves en rolda de prensa o seu informe anual Que denuncian os consumidores?
 
Ao longo do ano, os consumidores expuxeron 58.920 consultas e reclamacións en FACUA e as súas organizacións territoriais (ver táboas). Así, os seus equipos xurídicos abriron 13.155 expedientes en defensa dos seus asociados para reclamar a devolución de cantidades cobradas de forma irregular, o pago de indemnizacións, a anulación de débedas incorrectas ou o cumprimento de ofertas publicitarias, obrigacións contractuais e legais, entre outras cuestións.
 
En canto ás consultas formuladas polos consumidores nas oficinas das organizacións territoriais de FACUA, a través do teléfono e na web FACUA. org, a cifra alcanzou as 45.765.
 

iDental encumbra á sanidade ao primeiro posto

 
O balance pon de manifesto que en 2018 o peche das clínicas odontolóxicas iDental provocou que o sector sanitario liderase por primeira vez na historia o ránking de reclamacións en FACUA. As telecomunicacións mantivéronse na segunda posición que tamén ocuparon o ano anterior. Pola súa banda, a banca baixou ao terceiro posto, tras situarse no primeiro en 2017.
 
FACUA supera xa os 220.000 socios, que a converten nunha das principais asociacións de consumidores da Unión Europea. Conta con organizacións e delegacións territoriais nas dezasete comunidades autónomas.
 
A asociación denuncia a escandalosa falta de actuacións das autoridades con competencia en protección dos consumidores a nivel estatal e autonómico ante os gravísimos fraudes que veñen producindo estes últimos anos. A pasividade das administracións obriga a xudicializar as fraudes masivas, como ocorreu co dieselgate e as cláusulas adoito, entre outros.