O alumnado do campus promociona o Surfing the Lérez desde un futuro apocalíptico

Ser√° presentado esta tarde na Casa das Camp√°s
Publicado por o d√≠a 11/06/2018 na sección de Galicia,Pontevedra,Universidade de Vigo

O alumnado do campus promociona o Surfing the Lérez desde un futuro apocalíptico

Ambientado nun futuro apocal√≠ptico, o¬†anuncio promocional do festival Surfing the L√©rez, que 13 ao 16 de xu√Īo se desenvolve na Illa das Esculturas, √© o resultado dun proceso de traballo colectivo de cinco estudantes dos graos en Belas Artes, Publicidade e Relaci√≥ns P√ļblicas e Comunicaci√≥n Audiovisual, que desenvolveron conxuntamente a peza audiovisual que este luns √°s 20.00 horas pres√©ntase na Casa das Camp√°s. Jorge Blanco, Carmen Quint√°ns e Andr√© Anta, estudantes da Facultade de Belas Artes; xunto con Jorge Asensi e Iago Seoane, alumnos dos graos en Publicidade e Relaci√≥ns P√ļblicas e Comunicaci√≥n Audiovisual, respectivamente, son os cinco autores e autoras dun anuncio que se enmarca na colaboraci√≥n que, por cuarto ano consecutivo, a Vicerreitor√≠a do campus mant√©n co Surfing the L√©rez.

‚ÄúNeste caso concreto, prop√ļxose unha experiencia piloto na que o alumnado experimentase unha situaci√≥n laboral concerta, a dun cliente que encarga a unha empresa a elaboraci√≥n dun spot publicitario do seu produto‚ÄĚ, salienta o programador Suso Nov√°s, coordinador dunha iniciativa na que o alumnado contou co asesoramento de Producciones Mutantes para as diferentes fases do proceso, a√≠nda que, como recalca Nov√°s, ‚Äúo produto final foi ideado e executado polo alumnado‚ÄĚ. Nese senso, o propio cartel do festival, con elementos do mundo dos coches e ‚Äúunha p√°tina algo apocal√≠ptica‚ÄĚ foi o √ļnico punto de partida coa que contou este grupo √° hora de desenvolver un proxecto que, como explica Nov√°s, deb√≠a partir da ‚Äúiconograf√≠a, tem√°tica e idiosincrasia‚ÄĚ do evento en cuesti√≥n, o que levou a tomar un taller de despezamento de coches como escenario para unha peza que conta, entre outros, coa participaci√≥n do profesor de CCSS e da Comunicaci√≥n Luis Fern√°ndez como un dos actores.

Xurdido dunha ‚Äúproposta realizada desde o propio festival‚ÄĚ, a realizaci√≥n deste spot permitiu nese senso promover ‚Äúsinerx√≠as entre estudantes de diferentes titulaci√≥ns‚ÄĚ para un traballo conxunto no que, se ben, os diferentes perf√≠s deste grupo de estudantes fixeron que cada quen se centrase m√°is nalg√ļn aspecto concreto, desde o son no caso de Iago Seoane √° direcci√≥n de arte no de Jorge Blanco, ‚Äútr√°tase dun traballo colectivo no que todos participaron no conxunto do proxecto‚ÄĚ, explica Nov√°s, que este luns acompa√Īar√°, xunto ao director do Surfing the L√©rez, Marcos Rivas, e os responsables de Producciones Mutantes, Gero Costas e Romina Doce, a estes cinci estudantes nun acto que ten por obxecto achegar ao alumnado √°s diferentes fases de elaboraci√≥n dun proxecto audiovisual.

De Mad Max a Mad Men

“A verdade √© que quedamos bastante contentos co traballo, non nos co√Īec√≠amos e traballamos moi c√≥modos”, salienta Jorge Blanco dunha experiencia que, admite, tam√©n supuxo moito traballo “en √©poca de exames” e na que a suma de estudantes de diferentes campos “e traballar como unha empresa mellora o teu propio traballo”.

A direcci√≥n art√≠stica, que implicaba tanto a escenograf√≠a como un vestiario que sumaba √°s roupas dos personaxes pezas de¬†coches, como tubos de escape, foi o campo central de traballo que realizou xunto con Carmen Quint√°s. “O que m√°is me preocupaba √© que non se fixesen dano coa roupa e puidesen actuar”, sinala dun traballo no que a escenograf√≠a¬†“postapocal√≠ptica” partiu como reco√Īece “dun¬†brainstorming” entre este grupo de alumnos, que partindo do propio cartel do festival e dunha est√©tica pr√≥xima √° da saga¬†Mad Max, articularon neste taller unha xuntanza entre un “grupo de publicistas” que se comunicaban a trav√©s de gru√Īidos. “Unha vez definida a parte est√©tica, pensamos en que pod√≠amos facer e puxemos √°s personaxes nesa situaci√≥n. Fomos de¬†Mad Max¬†a¬†Mad Men“, engade dun anuncio no que os protagonistas rematan trocando a s√ļa vestimenta “polas camisas hawaianas que simbolizan a est√©tica do festival”.