Vodafone devolve a un socio de OCU máis de 1.500 euros por cobrarlle facturas posteriores á baixa

OCU lembra que, ao cambiar de compañía, a baixa debe facerse efectiva en 2 días hábiles, e que a cobranza do mes completo tras a baixa considérase abusivo e ilícito
Publicado por o día 06/10/2019 na sección de Telefonía,OCU,Social,Sucesos

Vodafone devolve a un socio de OCU máis de 1.500 euros por cobrarlle facturas posteriores á baixa

O operador de telecomunicacións Vodafone devolveu a un socio de OCU 1.520 euros, en concepto de compensación tras cobrarlle, durante case dous anos, facturas posteriores á formalización da baixa da compañía.

O usuario, que tiña contratado un servizo de telefonía móbil e televisión con Vodafone, decidiu cambiar a outra compañía, que xestionou a portabilidad inversa. Vodafone, ademais de rexistrar a portabilidad nesa mesma data, rexistrou a baixa solicitada dúas semanas despois. Con todo, os servizos da operadora seguiron activos, cargando na conta do usuario recibos mensuais de 90 euros durante máis dun ano e medio.

Tras coñecer a situación, OCU dirixiuse á empresa de telecomunicacións para reclamarlle a contía correspondente e a operadora realizou un abono ao socio por importe de 1.520 euros en concepto de compensación pola facturación emitida tras a baixa dos servizos, que permaneceron activados de forma irregular por parte da compañía.

Ademais da anulación das facturas controvertidas, OCU instou á empresa, con éxito, á cancelación dos datos persoais do socio de calquera rexistro de solvencia económico-patrimonial negativa en que puidese resultar indebidamente rexistrado.

Consellos para aforrar problemas ao cambiar de compañía

Que o antigo operador siga facturando é só un exemplo das queixas que chegan á asesoría xurídica de OCU. Pero non é a única: actualmente, algunhas das reclamacións máis frecuentes a Vodafone están dirixidas a que a operadora non aplica as ofertas e descontos correspondentes na factura, ou a que a factura chega cun custo por encima do contratado.

A Organización de Consumidores lembra aos usuarios algúns consellos para aforrar posibles problemas ao cambiar de operadora:

A baixa debe facerse efectiva en 2 días hábiles. Finalizar o contrato por vontade propia é un dereito dos abonados. Basta con comunicalo ao operador (da mesma que se utilizou para o alta, normalmente por teléfono) cunha antelación mínima de dous días hábiles á data efectiva da baixa.

A cobranza do mes completo é abusivo e ilícito. No caso de que o operador non respecte os 2 días hábiles para dar a bajaycobre por un período posterior á data en que debeu finalizar o servizo, é recomendable solicitar unha factura rectificada. En todo caso, cando se trate de períodos xa pagados por adiantado, para evitar problemas, o mellor é pedir a baixa ao finalizar o prazo.

Cambios no contrato: baixa sen penalización. Os operadores poden modificar o contrato se o propio contrato prevé esta circunstancia e sempre que avisen ao abonado cun mes de antelación. O usuario, pola súa banda,pode non aceptar as novas condicións e darse de baixa sen penalización.

É importante confirmar a baixa. Unha vez que o usuario estea na nova compañía, é importante chamar á antiga operadora para verificar que todos os servizos están dados de baixa correctamente.