O operador de telecomunicacións Vodafone devolveu a un socio de OCU 1.520 euros, en concepto de compensación tras cobrarlle, durante case dous anos, facturas posteriores á formalización da baixa da compañía.
O usuario, que tiña contratado un servizo de telefonía móbil e televisión con Vodafone, decidiu cambiar a outra compañía, que xestionou a portabilidad inversa. Vodafone, ademais de rexistrar a portabilidad nesa mesma data, rexistrou a baixa solicitada dúas semanas despois. Con todo, os servizos da operadora seguiron activos, cargando na conta do usuario recibos mensuais de 90 euros durante máis dun ano e medio.
Tras coñecer a situación, OCU dirixiuse á empresa de telecomunicacións para reclamarlle a contía correspondente e a operadora realizou un abono ao socio por importe de 1.520 euros en concepto de compensación pola facturación emitida tras a baixa dos servizos, que permaneceron activados de forma irregular por parte da compañía.
Ademais da anulación das facturas controvertidas, OCU instou á empresa, con éxito, á cancelación dos datos persoais do socio de calquera rexistro de solvencia económico-patrimonial negativa en que puidese resultar indebidamente rexistrado.
Consellos para aforrar problemas ao cambiar de compañía
Que o antigo operador siga facturando é só un exemplo das queixas que chegan á asesoría xurídica de OCU. Pero non é a única: actualmente, algunhas das reclamacións máis frecuentes a Vodafone están dirixidas a que a operadora non aplica as ofertas e descontos correspondentes na factura, ou a que a factura chega cun custo por encima do contratado.
A Organización de Consumidores lembra aos usuarios algúns consellos para aforrar posibles problemas ao cambiar de operadora:
A baixa debe facerse efectiva en 2 días hábiles. Finalizar o contrato por vontade propia é un dereito dos abonados. Basta con comunicalo ao operador (da mesma que se utilizou para o alta, normalmente por teléfono) cunha antelación mínima de dous días hábiles á data efectiva da baixa.
A cobranza do mes completo é abusivo e ilícito. No caso de que o operador non respecte os 2 días hábiles para dar a bajaycobre por un período posterior á data en que debeu finalizar o servizo, é recomendable solicitar unha factura rectificada. En todo caso, cando se trate de períodos xa pagados por adiantado, para evitar problemas, o mellor é pedir a baixa ao finalizar o prazo.
Cambios no contrato: baixa sen penalización. Os operadores poden modificar o contrato se o propio contrato prevé esta circunstancia e sempre que avisen ao abonado cun mes de antelación. O usuario, pola súa banda,pode non aceptar as novas condicións e darse de baixa sen penalización.
É importante confirmar a baixa. Unha vez que o usuario estea na nova compañía, é importante chamar á antiga operadora para verificar que todos os servizos están dados de baixa correctamente.
Noticias de última hora en Vigo. Te contamos todo lo que sucede en nuestra ciudad. Desde los sucesos más relevantes hasta artículos de opinión y de interés.